FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

En pausfågel landade ett tag

Har fått lite tilt med det mesta, tagit mig vatten över huvudet känner jag, viljan är starkare än förnuftet ibland.

Har märkt att jag studerar på heltid, dvs 100%, och min tanke var ju att starta på 75%. Men som vanligt har jag ganska dålig koll på detaljer då det kommer till planering..

Ska lämna in en uppgift idag som jag inte ens börjat med, beställde boken på nätet men den har inte kommit än. Ska maila skolan och försöka lägga om den kursen från 100% till 50% i studietakt. Har stressat lite väl mycket med det mesta för att hinna med allt och nu känns det lite som att allt börjar rinna som sand mellan fingrarna, dags att stanna till lite och ta tag i saker i rätt ordning. Har en massa papper som ska fyllas i och skickas, ringde tingsrätten idag och fick domen som jag slarvat bort mailad så jag kan bifoga den i min ansökan om skadestånd till brottsofferfonden.


Så imorrn ska det fyllas i papper och postas, så att jag kan få mina pengar nån gång!! Perfekt nu ju då jag är fattig student, så jag kan spara lite så jag slipper jobba häcken av mig i sommar (vilket jag endå inte skulle fixa), men eftersom jag STUDERAR så får man inte söka försörjningsstöd från kommunen. Men nu jävlar har jag gett mig fan på att klara mig själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0