FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon!

Vaknade på gott humör och lätt om hjärtat, mysigt!

Idag har jag en lååång lista med *kom-ihåg* som jag ska göra, en massa telefonsamtal, få tag på csn, skolan osv.. sen har jag en uppgift att lämna in med deadline idag, ska sätta mig med den om en stund.
Jag ska skriva en presentation av mig själv, vem jag är och vilka syften jag har med mina studier osv. Hmmm, vart ska jag börja lixom? Kan ju inte lämna in en hel novell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0