FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Idag fyller jag 35.

Det där med att fylla år känns numera bara konstigt, precis som julafton, tjusningen och pirret bleknar med åren!

Men har haft en rätt skön dag, vaknade kl 7, kom ner till present nr 1;

Rocker hade bajsat precis nedanför trappan.


Sen upptäckte jag present nr 2;

En stooor pöl med kiss utanför badrummet.

Men men, det är sånt som händer, gick ut med han å gav han mat, sen la jag mig i sängen igen och så kom Vanessa och sjöng för mig och gav mig ett gulligt kort hon ritat.


Sen blev det frukost och sen fick jag skjuts till centrum fram och tillbaka av Cissi för att hämta mitt paket.

Gissa om jag har varit sysselsatt idag? Har påbörjat 15 nya tavlor, sen städat och fixat här hemma som en tok.

Min goa granne Lotta fixar en födelsedagsmiddag till mig, hur gulligt är inte det??? Så snart vankas det oxfilé!

Idag skulle vi egentligen ätit ute på ett ställe i stan men jag ringde och avbokade, pojkarna blev kvar i Kalmar med sin pappa och kommer hem först imorrn. Men jag fick höra deras söta röster sjunga i morse då de ringde och grattade mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0