FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lördag!

Igår var en hektisk dag, blev klar med min skoluppgift i precis sista minuten, hade velat lagt mer tid på den, var inte riktigt 100% nöjd, vissa småjusteringar hade jag velat ordna men men, nu är den inlämnad i tid iallafall och jag är nöjd över lag om jag bortser från vissa små detaljer som kunde gjorts bättre.

Idag sov jag länge, Rocker låg snällt bredvid mig och jag snoozade med 10 minuters intervall från kl 6 och klev upp först kl halv 9! Ut med hunden och sen ge honom mat. Nu har vi intagit soffläge igen och snart blir det frukost för oss andra. Sen borde jag städa idag men funderar på om jag bara ska ta det väääldigt väldigt lugnt istället med tanke på stress-tempot igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0