FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lördag

God morgon!

Fick in uppgifterna i tid igår, ska försöka att inte vara ute i sista minuten med nästa veckas inlämningar. Idag ska jag iväg och sen handla alla böcker som jag behöver och sen läsa resten av helgen typ.

Sen ska jag ta itu med alla kläder som ligger överrallt, rensa ut allt jag inte använder och packa ihop å sen upp på vinden, blir tokig av att stå i garderoben och röja runt bland 100-tals plagg utan att hitta nått jag kan ha på mig.. Hmm, får se hur mycket jag hinner med, att plöja igenom skolböckerna blir prio 1, kläderna hamnar på 2:a plats.


Fick tillbaka en del av Vanessas gamla klänningar som vi lånat ut, vilken nostalgitripp att gå igenom dem,
Vanessa minns en hel del, klänningen från Vilders dop, klänningen från hennes 7-årsdag osv. Tyvärr var en hel del plagg fläckiga och en del saknades men det är sånt man får räkna med när man lånar ut kläder. Fläckar på barnkläder är ju ganska normalt. :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0