FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Nattvaka

Kunde inte somna igår sen, det var stört omöjligt och alldeles för sent för att ta en insomningstablett eftersom man bör sova ostört MINST 7 timmar efter att man tagit en, och här hemma ringer klockan 05.20 på mornarna.

Så jag gjorde både det ena och det andra, ja sådant man KAN göra då alla andra sover utan att störa, som att måla, plocka och sortera lite tvätt å annat och sen kollade jag på tv4play och tror att jag lyckades somna strax efter 4. 

Så jag var ganska död imorse då jag vaknade, jag snozade galet länge sen bestämde jag mig för att barnen fick bli hemma idag, jag hade helt enkelt inga krafter alls att kliva upp så tidigt och fixa allt som ska fixas innan skolan, fan måste skaffa bil och körkort så blir allt smidigare.

Så jag är rätt trött idag, men har inga måsten att göra egentligen utan ska fokusera på att ta det lugnt, annars är risken stor att jaf brakar in i den välbekanta och hatade väggen. Stress och slarv med sömn är den absolut värsta boven för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0