FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Så trött!!

Drömmer så vansinnigt mycket om precis allt och inget, om galet vardagliga saker som gör att jag måste gå igenom mail och mobil för att se vad som har hänt eller om det bara varit dröm. Om skitsaker, men endå ganska viktiga, har jag svarat på frågorna jag fick i ett sms? Nä, för det hade jag tydligen bara drömt. Sen var det möten som inte alls är uppskrivna för det var också bara i drömmen som de fanns. Hatar såna drömmar, då drömmer jag hellre mardrömmar och vaknar och inser bums att allt var en dröm, inte som nu då skiljelinjen mellan dröm och verklighet suddats ut totalt.

Det tar enormt på krafterna och jag känner mig helt tom på energi, och det har jag inte alls tid med, ska åka och panikhandla en bok om dreamwiever idag och sen sitta hela kvällen och natten och morgondagen med en skoluppgift.  Sen ska jag även göra en annan skoluppgift i en annan kurs, ibland undrar jag om jag tagit mig vatten över huvudet med att studera, på heltid dessutom. Ganska stort steg att från att vara heltidssjukskriven till att studera på heltid, men jag ska kämpa på, skam den som ger sig!

Jag hoppas innerligt att pojkarna inte bråkar och strular idag då de kommer hem från fritids. Sen väntar jag fortfarande på mina pengar från csn så att jag kan betala räkningarna. Så stress från olika håll är på intågande just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0