FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Satans effektiv idag

Kidsen har INTE varit roliga idag, fula ord, sura miner gap och skrik. Så för att inte gå upp i atomer så satte jag igång och började möblera om, nu har vi bytt rum, är så less på att pojkarna har TVÅ rum som de typ aldrig är i eller städar..

Såhär såg det ut för några timmar sen.....



Nu ser det ut såhär istället.... deras säng står i det som vi hade som "gästrum/pysselrum" förrut...





Min säng står nu i deras lilla rum där de hade bord och bänkar

Deras bord med bänkar till står i deras gamla sovrum, nu får det rummet agera "pysselrum" åt oss alla hade jag tänkt, och så får jag ett eget sovrum dessutom.

Sen blir det en hel del fixande med tavlor, gardiner, hyllor och annat som ska flyttas. Har ju hela helgen på mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0