FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Shit happens for a reason...

Ok, kan ju säga att första dan på året blev något exeptionellt. Minst sagt. Jag brann av ordentligt då jag fick veta att en viss person ljugit och gått bakom ryggen på mig.... Det absolut värsta jag vet!!!!  

VAR ÄRLIG för fan så slipper man otrevliga kallduschar, är man ärlig behöver man inte komma ihåg vad man sagt, är man ärlig har man sitt samvete rent och är man ärlig så vinner man, i längden..

Visst, jag fick den första kallduschen för att jag var en aning naiv och godtrogen, men fick snabbt mina misstankar bekräftade med en råge som heter duga, klev snabbt ur den jävla kallduschen och blev varm i kläderna igen, sen är det vedebörande som gav mig denna kalldusch som får stå och frysa och skämmas ett bra tag framöver. Visst är det varmt att kissa i brallorna för stunden, men han lär nog upptäcka att det blir kallt och obehagligt på sikt. Typ livstid. Knappast min förlust, blev bara så jääävla sur för jag tar inte skit och lögner när jag själv satsar på ÄRLIGHET!

Ge till andra vad du själv vill ha tillbaka. Mitt motto, inte hans, uppenbarligen. Men han fick tillbaka endå, för inte fan lurar man mig så lätt. Fick utlopp för min ilska och är nöjd med att jag inte förstört nått som är MITT.

Jag säger som Grynet;



TA INGEN SKIT!!!!


Som man bäddar får man ligga, och jag bäddar omsorgsfullt varje kväll, så jag sover gott om natten. Alla kan vi bli svikna, men det betyder inte att man fortsätter ta skit... utan man lär sig, kliver av den smutsiga banan och låter personen i fråga vandra på den själv och ensam sopa ihop skiten efter sina spår.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0