FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Turbo duracell

Jag sover på nätterna, somnar tidigt och sover x antal timmar som man ska för att må bra, men endå är jag så galet trött på dagarna endå... irriterande.

Har galet mycket att göra ikväll, en massa skolarbeten och sen har kidsen inte tvättat öronen på länge för de hör inte vad jag säger, inlärningsdelen i hjärnan tycks även den vara ur funktion... allt jag säger som de SKA göra, glöms bort illa kvickt.

De fick gå ut innan maten, de skulle hålla sig i backen utanför fönstret så att jag kunde ropa på dem då de skulle in å äta.

Jag ropade, skrek... vrålade... tror hela Vallentuna hörde mig, men inte Vanessa Vilder och Vilgot.

Sen tog jag med Rocker på en promenad och letade, ropade och skrek.. inte en kotte som svarade.

Så jag gick hem, måttligt road och desto mer orolig tillslut.. sen ramlar de in här en efter en och hade tydligen varit i nån annan backe som låg en bit härifrån...

Så det blev kall potatis och kall kyckling till middag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0