FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Vilken dag

Har varit mycket som hänt idag, men har fått lite gjort endå, lämnat in min iphone på service eftersom micken strular på den, sen har jag fått arslet ur vagnen och ringt brottsoffermyndigheten ang de skadestånd jag väntar, får papper med posten att fylla i imorrn och sen är det bara att vänta på mina pengar, ang T så måste jag fixa intyg/papper på varför jag är sen med min ansökan men jag väntade ju på utredning hos neurologen osv så jag behöver bara papper från min/mina läkare ang det.

Ska bli toppen att ÄNTLIGEN få mina pengar, 22 000:- och då är inte räntan inräknad. Det mesta av pengarna ska jag lägga på barnen och sen kanske unna mig själv nått onödigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0