FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sista timmarna med grabbarna grus

Snart ska de vara med pappa en vecka, så med andra ord blir jag helt barnledig, Vanessa är fortfarande hos mormor och ska sen till pappa några dagar innan hon kommer hem till mig igen. Jag tänkte passa på att bara lata mig, kanske röja å sortera å städa lite, eller gå igenom alla kläder och sy å fixa det som ska ändras? Kanske måla lite oxå?
 
 
Hmm, massor att välja på ju! Får beslutsångest bara av att tänka på det!!!!
 
 
 
Just nu sitter jag med min data på Lek och Bus, riktigt soft att bara få sitta stilla medans kidsen roar sig själva.
 
 
Vilgot funderar en hel del sedan en granne fick åka med ambulans till sjukhuset igårkväll, och han kom fram till att;
 
"-Mamma, det vore ju jättebra om det var någon här på gården som jobbade på en ambulans, så att det är nära när nån blir sjuk, DU kanske kan jobba på en ambulans mamma? Det vore ju JÄTTEBRA!!!"
 
 
Sötnosen!
 
Jag som inte ens har körkort lixom....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0