FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon

Måndag och sommarlov, barnen är lediga och dygnets alla timmar flyter ihop på nått lustigt sätt.. (eller olustigt?)
Har iallafall haft ganska fina dagar med goda vänner men barnen (läs pojkarna) testar mitt tålamod men snart ska de till pappa och då ska jag ladda batterierna ordentligt.

Har börjat sy och laga gamla trista/tråkiga klänningar, kommer lägga upp bilder senare idag om det blir tid för det, är rätt nöjd och så kul med nått "nytt" i garderoben som inte kostat en krona! Ska ha en av dem på midsommar tänkte jag. Blir det kallt och regn så får jag väl ha jeans under och kofta över. Det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0