FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Män är dåliga lyssnare...

En man kör på en väg, och möter en kvinna som kör på samma väg men åt motsatt håll. När de möts lutar kvinnan sig ut och ropar:
- Gris!!

Mannen sticker direkt ut sitt huvud och ropar tillbaka:

- Jävla Kärringjävel!!

Båda fortsätter sin färd. När mannen kort därefter kör genom en kurva kolliderar han med en jättegris som står på vägen. Mannen dör...

Tänk om män kunde lyssna någon gång...



Hahahahaaaa så klockren, snodde den av min söta vän Anna, hon skriver jämt så klockrena saker!

Kommentarer
Postat av: BaraJag

Vad betyder gris? Är män dåliga lyssnare? Svar: Ja! MEN! Precis som i fallet så är ni dåliga på att förklara er. Varning för en jättegris, kan man inte bara säga Gris till! Ni kan inte tala krypterat till män, då ni istället behöver förklara det ordagrant! Så som ofta... så är fallen lika gärna ert eget fel =)

Men ha det så bra, jag ville bara säga min mening.



// Kvinnan =)

2012-03-09 @ 21:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0