FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Smart va?

Eftersom Rocker är nybadad så har vi bara tagit promenader på gångvägen efter badet och inte ute på fältet med bollen som vi brukar..

sen fick jag den brillianta?? idén att låta Rocker busa av sig på baksidan med grannens hund Adde eftersom de fick syn på varann genom grinden och var såååå leksugna så tänkte jag att de kunde ju få leka en stund.

Kan ju säga att Adde var en VIT hund, med betoning på VAR, och Rocker är full av smuts nu igen. Ja ja, de hade iallafall KUL!!

Men jag ångrar bittert att jag slitit hårt med att dammsuga golvet idag...

Förlåt Lotta!! Kan se Addes bad framför mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0