FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Bättre och bättre dag för dag

*peppar peppar* Har varit jobbiga dagar/veckor vilket jag egentligen inser till fullo NU, då jag äntligen känner att jag mår BRA, sådär jätteBRA så att det känns som en fågel i hjärtat som kvittrar istället för 15 tigrar som ryter och slåss i 10 kilo sand.

Har fått en hel del gjort, såna där jobbiga saker som jag helst av allt velat sopa under mattan och glömma, men har varit lite duktig och ringt en del samtal och fixat å grejat, så jäkla skönt!!!

Uppdaterat migsjälv med allt jag ligger efter med i skolan, har börjat ta igen det jag missat (äntligen!!) och nu ska jag verkligen kämpa för att få en underbar sommar utan större bekymmer och besvär. Ja myggen har jag gett upp hoppet om men allt annat tänker jag bekämpa!!

Har bokat tid hos en advokat, varför kan jag inte säga nu men det kommer att visa sig framöver då det är klart. Har goda förhoppningar om en ljusare framtid på många plan nu, har insett att jag har alla verktyg inom räckhåll, jag måste bara sortera upp lite och lära mig använda dem på bästa sätt. 

 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0