FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja mycket ska man höra...

Var ute på gården med kidsen då de flera gånger innan kommit hem å sagt att en förälder på gården är otrevlig och talar om för barnen att de är ouppfostrade skitungar osv. Hur kan en vuxen människa säga så till barn? Har från flera andra håll hört hur hon låter mot andras barn på gården då det inte är någon annan vuxen ute, tragiskt faktiskt hur man kan sjunka så lågt. Själv fick jag nyss höra att jag minsann borde uppfostra mina barn då jag ifrågasatte hennes beteende mot andras barn!! Hahaha gud så moget!! Jag väljer att skratta åt det, men samtidigt så är det inte alls ok att hon säger som hon gör till mina barn. Hennes barn är givetvis änglar och gud nåde den 13-åring som inte spelar bandy med hennes 2-åring då hon beordrar om det när hon styr och ställer över barnens lekar. Men har sagt till kidsen att låta allt hon säger gå in genom det ena örat och ut genom det andra.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jo då, mycket ska man uppleva. Då jag bor precis intill gården både hör och ser jag vad som pågår. Även min son kom flera gånger och berättade hur otrevlig hon var. När han vågade stå upp mot henne och säga ifrån kallar hon honom kaxig och ouppfostrad och säger att han borde flytta härifrån!!!

Hon har dessutom mage att säga till sonens bästa kompis från gården bredvid att han inte bör vara på "vår" gård.

Allt började med att de spelade fotboll och eftersom de var jämna lag ville dom inte låta fler vara med. Så när hennes son fick nej blev hon arg och frågade om dom inte lärt sig nåt i skolan om hur man uppför sig osv. Men min son stod på sig och sa till den yngre killen hon ställde till svars att han inte alls behövde svara på det. Då var min son ouppfostrad.

Alltså, vi pratar om sjätteklassare som inte ville ha ett dagisbarn med...

Men hon står med armarna i kors och slänger ur sig saker. Barnen blev faktiskt både ledsna och arga.

Vem har utnämnt henne till väktare här på gården?

Det konstiga är att det aldrig är några problem när inte hon är ute.

Hon försöker tvinga ungarna att vara med hennes barn. Skaffe egna vänner för fan! Eller finns det en anledning till att det är en hel hop med ungar som leker, medans hennes barn bara är med sin mamma????

Jag har bara ett ord för denna människa, och det är jävla HITLER!

Är det nån som borde flytta så är det hon.

Så kanske vi kunde slippa bo på en gård som genomsyras och förpestas. Torka bort det där jävla flinet ur ansiktet och håll Dig inomhus.

Det var ju in hon gick så fort hon uppmanat min son att hämta mig för att se om jag vågade säga ifrån.

Inte stannade hon kvar ute när han gick för att hämta mig.

Hela skiten är ruttet, var vuxen och låt barnen sköta sig själva.

Det klarar dom så bra när inte Hitler lägger sig i.

2012-05-17 @ 12:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0