FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Enkel biljett till månen?

Ja det är vad jag funderar på att ge mina söner i julklapp, kosta vad det kosta vill!!! Ja lite måste man få skämta eller hur? Fast om nån får nys om sådana biljetter så maila mig gärna! 
 
På Ica idag med kidsen efter att jag bowlat med dem:
 -mamma du är så jääääävla dum, så jääävla elak! Vrålar Vilgot.
 
Mitt brott denna gång var att Ica inte hade JORDGUBBAR.
 
Ja fy på mamma liksom att Ica inte har färska jordgubbar.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0