FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lite uppdatering..

Var en vecka i Turkiet med Vanessa, vi fick en all inclusive för att få lite vila och egen tid, men det blev en resa som var mer action än vila.. otippat?
 
Dag 1 så åker vi till närmsta stället där vi ska växla pengar, blir inropade av en slemmig hårfrisör som erbjuder sina tjänster galet billigt, en ansiktsbehandling och få ögonbryn osv plockade...
 
Nåväl, sa att vi hade LITE tid men det skulle gå snabbt sa han, så fine, vi gick in och jag satte mig i stolen. Sen var jag fast, han smetade grejer i ansiktet på mig och började bli lite VÄL närgången och jag fick typ spel och försökte gestikulera att vi måste iväg att vi hade en tid att passa osv... men hans IQ var obefintlig, han slickade sig om läpparna och sa att han älskade mig, sen tyckte han att vi skulle gå till hans hus och ha sex... Jag sa såklart NEJ och försökte resa mig därifrån, men han föste tillbaka mig för den jävla smeten jag hade i ansiktet var inte klar typ... jag fladdrade med armarna som en påtänd apa, pekade hit och dit överallt därinne och pratade med Vanessa samtidigt som jag försökte få hans äckliga taffsande på avstånd... gav tillslut Vanessa min iphone och sa åt henne att filma... det gjorde honom nervös och vi lyckades ta oss därifrån tillslut, men han tjatade om mitt telefonnummer och sen skulle han ha typ betalt för att han ofredat mig??? Med andra ord fick jag ingen växel då jag skulle betala honom 5 lira med en 20-sedel...
 
Vi sprang ut därifrån, något chockade och minst sagt äcklade, ville bara spy typ och sen pratade vi med en försäljare där vi berättade vad som hänt och han sa åt oss att gå till polisen..
 
Vilket vi gjorde.
 
Sen blev det åtta timmar på polisstationen dag 1 på vår semester.
 
Han blev arrestrerad och bojad och slängd som en hund i bakre delen av polisbilen där vi sen fick sitta i samma bil till sjukhuset, som en film typ, kändes lite udda med all drama sådär bara hux flux. Forstättning följer..
 
Vi hade lite kul åt hur det såg ut på mobilen... vi skrattade och skojade om att äcklet minsann nu fick sitta i en ......!!
 
(kolla högst upp till vänster på bilden)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0