FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jul i huset


Fullt ös medvetslös i mitt liv som vanligt. Action/drama/komedi i en salig blandning. Men julen har landat i huset och första granen klädd.... Mycket står på schemat som vanligt, förhandling i tingsrätten innan jul och lögner och förtal på hög nivå. Bortkastade pengar och bortkastad energi men somliga vill alltid jävlas in i det sista. Men jag har ryggen fri och tycker att det är tragiskt att somliga inte har vett att lägga sin investering och energi på barnens bästa. Jag investerar i mina barns framtid och deras bästa genom att vara närvarande och ge dem tid och kärlek, jag är fattig i plånboken men rik inuti på kärlek och den rikedomen är värd mer.  Tiden går snabbt och man kan inte köpa kärlek. Att umgås och vara närvarande och engagerad är iallafall prio 1 för mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0