FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Orkar inte mer nu...

Har inga livlinor kvar, ingen 50/50 chans och inga samtal jag kan ringa. Game over bara och det gör sjukt jävla ont i mig att tvingas andas in denna luft som är så förorenad tung och smutsig. Vill inte plågas mer, orkar bara inte... Det är bara över nu. Stort tack till de som bidragit så ihärdigt och generöst till min undergång. Grattis, hoppas det känns bra och att ni sover gott om natten. 

Till alla jävla soc-horor och annat pack
Vill jag bara säga tack. 
Tack för stödet tack för allt
Mina öppna sår har fått nog av erat salt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0