FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Effektiv dag

Blivit av med en massa grovsopor idag. Det var på tiden!! Rensat ut ordentligt, känner nästan inte igen mig hemma!! Är dödens trött, varit å handlat, burit tungt, lämnat papper och hämtat paket och köpt blommor till migsjälv (ja NÅN måste ju göra det;))

Så nu ska jag se till att få lite sömn, så vidrigt trött, grannen hittade mina nyckar i nyckelhålet, ja det är inte första gången. Stress och trötthet får mitt minne att gå vilse typ! Så jag tror det är läge för en liten tupplur om jag ska orka med resten av denna dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0