FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fredagkväll

Blev pizza idag, trodde jag skulle svälta ihjäl innan pizzabudet dök upp! Fy för att vara så hungrig, var riktigt grinig där ett tag. Bara jag och Vanessa hemma ikväll, pojkarna är hos pappa. Eller hon är inte hemma.. ute och ränner i området med sina vänner just nu, lovade henne igår att hon skulle få vara ute hur sent hon ville idag... trodde dock att hon skulle vara för trött efter en hel dag på skola och fritids.

Tji fick jag!

Stressat hela dagen har jag, flängt runt och hämtat ett soffbord, imorrn ska jag hämta en tv-möbel kl 11 i stan, så nu försöker jag hitta nån som har tillräckligt stor bil, tid och körkort. Inte det lättaste!!



Soffbordet var lite större än jag trodde, men det får gå. Mer yta att dansa på! ;p

Sen lite för mörkt trä tycker jag, så det blir sandpapper och vit färg av nått slag framöver.

125:- gav jag för det, hittade på blocket, så det var ju inte dyrt direkt.

Sen har jag färgat håret ganska rosa idag, fått lite presenter, blivit tvärförbannad på en viss person, irriterat mig på en annan och haft dåliga tankar/vibbar om en tredje.

Jag och stress, ingen bra kombination!!


Imorrn är jag återställd och på topp igen då jag vaknar hoppas jag!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0