FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Imorrn FREDAG

Ska njuta till fullo av dagen imorrn. Ut och ta lite vackra vinterbilder på Stockholm innan allt det vackra vita glittret försvinner. Var sjukt länge sen jag såg ett sådant vackert och gnistrande vitt vinterväder i Stockholm. Får inte glömma att ladda kameran! *påminner migsjälv*

Nu har jag egentligen inget alls att skriva men skriver endå för att det är så sjukt kul att ha en alldeles egen blogg. Där bara JAG bestämmer vad det ska stå! ;p
Funderar ibland på vad man kan skriva egentligen, eller snarare vad man kanske INTE kan eller bör skriva. Hmm, jag ska iallafall försöka vara så öppen jag kan i min blogg utan att trampa på alltför många ömma tår då såklart.
Hänger nog inte ut nån här i första taget, men man ska aldrig säga aldrig! ;)

Och hänger jag ut någon.. så gör jag nog det ordentligt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0