FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Matvanor/ovanor och bästa minnet

När jag ÄTER, så äter jag så FORT, hinner ju aldrig njuta riktigt av maten typ, nästan så att jag glömmer bort att tugga innan jag sväljer. Har funderat lite på det då jag är bortbjuden på middag.. jag måste verkligen anstränga mig för att äta lite civilicerat. Ja iallfall för att inte KASTA i mig maten som om jag inte ätit på en vecka typ. Folk kan ju börja undra?

Men tur att jag faktiskt VET hur man uppför sig på FINA middagar, har minsann suttit i Globen med hela svenska kändiseliten på Bröstcancergalan och vid samma bord som Fylking, Babsan och gänget. Babsan var min "bordsdam" eller om jag var hennes? ;)
Det ni! ;p Och Gert var min "date" för kvällen.

Ett mycket trevligt gäng att sitta och äta och dricka med! Jag och Babsan diskuterade lite om smink, och så fick jag höra en massa skvaller hihi, som jag INTE tänker skriva om på bloggen. ;) Det skålades friskt och jag höll mig i skinnet, hehe! Se,..jag KAN uppföra mig då det gäller! Och givetvis dansades det massor sen på efterfesten.
Oförglömlig kväll, alldeles som en saga, i klass med en bal på slottet typ! Om det är något här i livet jag skulle vilja återuppleva så är det nog denna kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0