FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sovit som törnrosa nästan..


*gäsp* Vaknade nyss, men tyvärr inte utav en kyss från Prinsen. Jag blev sådär äckletrött i morse (hmm, kan jag ha stuckit mig på en slända tro:o) och la mig på soffan. Då jag sover sådär sover jag så himla djupt, som att falla i koma nästan typ. Hade en massa missade samtal på ena mobilen, men blev väckt utav att M kom förbi. Skulle ringt honom innan och bett honom handla åt mig men det blev inte av... irriterande. Får snåla på sista mjölken nu. Vilka i-landsbekymmer!


Persiennerna i köket gick sönder i morse, så det känns en aning mörkt här, och vill inte ta bort dem helt för då blir det sån insyn för alla som går förbi utanför så fort det skymmer. Sånt är det värsta jag vet... känslan att vara iakttagen då man själv inte ser ut ett skvatt! Finns så många idioter tyvärr.
Fast det är nog mest katter som smyger här utanför endå... men iallafall. Vet ju att det finns vissa personer som inte har alla hästar hemma i stallet.
Appropå det så hade min advokat ringt mig idag angående ny rättegång mot P. Är det inte det ena så är det det andra.. men gissar på att han fortfarande håller sig gömd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0