FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon!

Fredag, och molnigt. Rätt ok för min del. Mår lite bättre idag än igår, men jisses vad trött jag är på mornarna, känns nästan lite läskigt. Spelar ingen roll vilken tid jag lägger mig ibland, är sjukt trött endå.

Vaknade inatt kl 1 som vanligt typ.. men lyckades denna gång att somna om ganska så omgående.

Har betalat lite räkningar nu på morgonen, barnbidraget kom ju idag.
Skitpissigt att betala räkningar men nödvändigt. Hittar inte mobilräkningen så jag får väl ringa dem idag..


-Slarvmaja!!! skulle min pappa säga om han var här. Tur jag e vuxen å bor själv. ;p




Hittade en sån jävla skön bild nyss som jag bara måste dela med mig av!!! Dagens första smile här iallafall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0