FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon!

Blev sent igår, vi fick besök, Mark och Kevin kom förbi och vi spelade wii hela kvällen. Vi hade riktigt skoj och sen stupade jag å Vanessa så fort vi lagt våra huvuden på kudden då de åkt hem.

Om en vecka kommer syrran hem från Argentina, jisses så jag längtar!!!!  Exakt en vecka kvar nu!

Sen är det Vilgots födelsedag snart, 29:e november fyller han 5 mitt lilla hjärta så det måste ordnas med kalas osv.

I julklapp önskar jag mig förresten en elektriker,


en kock,


en chaufför

och en slagpåse.


boxing gloves



Sen en snickare lagom till våren så att det blir en altan och staket på framsidan.





Elen i köket är jätteläskig, lampor blinkar och det är glappt, sen så luktar det typ bränt och lixom glöder inne i väggen där dimmern sitter om man vrider på den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0