FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Haft såå tråkigt..

Så jag har pimpat en grymt ful jävla ljustake jag köpt på Tradera, nu är den mer lik ett skatbo men fan bättre än innan iallafall!


                                                      Ståltråd kan man göra mycket med! ;)

Lite vit lackfärg och några prismor från en gammal ljusstake som gått sönder och några julgransljus jag hade i en låda från förra året..




Sen pimpat den med lite ståltråd som jag trätt en massa olika pärlor på från ungarnas pärlburk.

Sen tror jag att det spökade lite, kolla de sista bilderna, hade precis samma inställning på mobilen..

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0