FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Snart fyller Vilder 6 år

Den 16:e september fyller min stora kille år. Frågade honom idag vad han önskade sig.

-En polismotorcykel (lego), jag önskar mig 2 sånna för en ska Vilgot få!

 

Hur gulligt är inte det då?? Så jäkla sött, att han tänker på lillebrorsan det första han gör!

Av mormor och morfar önskar han sig en gympapåse och sen skor med ljus sula för innomhusgympan i plugget, Men det ska tydligen vara NIKE eller PUMA. Hahahaha, han vet vad han vill ha den lilla gossen!

Måste börja planera Vilders kalas, gud så jag tycker det är jobbigt med barnkalas! Allt ljud gör mig så trött i skallen. Han vill ha sitt kalas på Barnens Djungel, men han vill bjuda så många så jag tror att det kanske är läge att hyra lokalen istället. Hmm, får se hur det blir, kostar ju lite hursomhelst.

Nu drog Vanessa precis iväg, hennes pappa hade hört av sig och frågat om hon vill gå på bio med honom. Hon hade en massa fjärilar i magen sa hon innan hon gick, men det strålade om henne så jag hoppas att hon får en fin stund nu med sin pappa!

Strax ska jag ställa mig och slipa spackel och måla.. igen.

Vilgot var så söt igår då han skulle ha sylt på sin pannkaka;

-Titta mamma, en TREA, jag vill spara den!!

-Oj vad fin, men den kan vi inte spara hjärtat, men jag kan ta kort på den? Sagt och gjort.







Gullungen!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0