FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon!

Idag är jag ganska seg, igår var jag ännu segare, men det berodde på utgången i fredags, hade riktigt kul men det känns att man inte är 18 längre om vi säger så. ;p

Igår, Valborg, middag med vänner och en massa barn på hemmaplan. Utgång och röj på Valborg är för små kickerstöntar. ;p Själv har jag vuxit ifrån den perioden i mitt liv, är ju för fasiken typ Tant. Ja iallafall på Valborg. ;p

I går morse fick jag blommor av Vilgot förresten, han skulle iväg med sin pappa och handla frukost och kom hem med blommor till mig. Sötnosen!



Jag vaknade igår morse efter typ 3-4 timmars sömn (som jag har märkt att jag ofta gör då jag varit ute och festat, vaknar galet tidigt, fattar inte varför) och så bestämde jag mig för att baka bröd. Sen då jag ätit frukost gick jag och la mig igen, lika bra att passa på ju då man inte är ensam med barnen.

Så blir det nästan alltid då jag varit ute, vaknar alldeles för tidigt men sen då jag lägger mig igen några timmar senare kan jag sova hur länge somhelst typ, värsta törnrosa-sömnen!

Idag ska vi kanske till syrran och kolla in hennes nya lägenhet, grabbarna är ute och leker nu och jag försöker piggna till med en massa kaffe. Går inget vidare känner jag, ögonlocken är sjukt tunga som om det hänger en envis och mycket tung tjockis-John Blund i mina ögonfransar!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0