FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

I år ska jag ha en grymt snygg trädgård!

Har alltid sett ut som en Withtrash-djungel på min baksida, gräset är skyhögt och en studsmatta täcker hela tomten. I år ska jag plantera en massa och försöka spara till en paviljong...

har sett en på Plantagen som kostar 2900:- nånting...  skulle bli grymt snyggt på min altan, det är bastu där på sommaren, ska sätta upp hyllor och plantera en massa tomater oxå, å sen en massa blommor i rabatten. För några år sen så¨köpte jag ett körsbärsträd som jag planterade i rabatten, som är typ 10 cm djup om man gräver... så ni kan ju gissa er till att trädet tvärdog efter nån vecka. Så inga träd trivs nog där, funderar på klätterväxter eller rosor.




typ såhär ser den ut fast det är förvaringshyllor i hörnen.


Annars får det bli en billigare men grymt mycket färggladare variant från Rusta, nämligen ett knallrosa parasoll!


199:-, inte såååå dyrt ju!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0