FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Snart fredag

Denna vecka har gått galet snabbt, förmodligen för att jag legat sjuk halva helgen och början på veckan... sen var ju pojkarna kvar hos pappa några dagar efter helgen så att jag kunde vila då jag var sjuk.

Så lite lyxigt känns det med fredag imorrn
. Det enda som är trist är att jag är galet pank, i lördags gick det åt mer pengar än jag räknat med, men men, det är sånt som händer. Att jag aldrig lär mig!!!

Men jag är frisk, barnen är friska och vi har mat i kyl och frys, och toapapper. Sen är jag ju kär oxå, i en underbart fin kille som behandlar mig som en prinsessa och som dessutom är väääldigt kär i MIG!!

Lite bilder från veckan som gått...



En morgontrött Vilgot som pratar med pappa...



vackra moln...





söta lilla Lufsen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0