FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ignorera!

-Mamma, jag tänker inte sova jag tänker vara uppe hela natten, så detså!!!! För ni är dumma och jävla puckade idioter, jag vill inte ha nån familj!!! Stick och BRINN för faaaan!


Vilgot har humör och speciellt då han är trött och/eller nått blir fel... detta utspelade sig igårkväll då det var dags att sova.

Jag sa till honom att sluta svära så mycket och att han visst skulle sova för att JAG bestämmer här och klockan är mycket!


-Jag tänker IGNOREEEERA dig! säger han surt och sätter armarna i kors över bröstet och ser lite smått nöjd ut av att ha kläckt ur sig en kommentar som fick mig att tappa fattningen några sekunder.

-Ignorera, jaha, vad betyder det?  frågade jag och såg en utväg ur hans arga bubbla.


-Det betyder att man struntar i nån och inte hör och inte lyssnar!


Sen berömde jag honom för att han kunde ett sådant "svårt" ord och så var det arga borta och han somnade för han var så trött.


Phuuuu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0