FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Är jag redo för Prinsen?

Och är han redo för MIG? Existerar han ens??? Jag vet iallafall.. att JAG vill GIFTA mig. NÅN jävla gång!!!

Har klänningen nästan klar... hänger på vinden. Resten av bröllopet är redan planerat, stil, tema, årstid... ja det mesta. Det enda som fattas är ju egentligen Han, Prinsen, Killen som får betala för Kalaset!
Ja, för JAG har inte råd. Men jag har ju redan fixat klänningen, en hel del bordsdekorationer och planeringen.. så han får allt dra sitt strå till stacken han med! ;p

sådana små vagnar med häst har jag en låda full redan... till att dekorera borden med! Har även brudslöja och långa handskar till klänningen. Älskar min underbara klänning, fast den är inte färdig ännu som du ser. Bara påbörjad, som allt annat då det gäller mig. Men hoppas iallafall att den blir ordentligt avslutad OCH använd. Har lagt ner en hel del jobb med både sax, tyger och nålar! då den är klar ska den se ut som en blandning mellan Borta med Vinden och Askungen!

Mitt bröllop ska vara som i en SAGA. Ett pampigt ståtligt Vinterbröllop. Fast utan en massa gäster från när och fjärran som vi inte känner då såklart. Inga onda féer, elaka styvsytrar eller monster i sikte! Bara de närmsta ska vara bjudna. Och inga oinbjudna gäster. Såklart!
Tårtan får HAN välja, ja innehållet iallafall. Hur den ska se ut vet jag redan!
Behöver ju inte vara ett skrytbygge som denna

utan det räcker gott med en tårta i stil med den här:

En film du MÅSTE se om du inte redan sett den är FÖRTROLLAD.



Så, nu ska jag drömma vidare här..










Kommentarer
Postat av: sossessa

Jag hoppas att din drömprins dyker upp snart. Att han hjälper till att betala ert bröllop och att han inte är riktigt en sådan toffel att han låter dig bestämma hur HELA ert bröllop skall vara :-D



/sossessa

(och vilken superblandning på klänning - borta med vinden + snövit= perfect match!)

2009-12-28 @ 19:51:48
URL: http://sossessa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0