FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Detta är KUL



roligt som f*n, tycker att man ska kunna skoja om det mesta, inom rimliga gränser då givetvis, men har man ingen humor kan man likagärna gräva ner sig. Gud så trist livet skulle vara då!

Det enda jag egentligen har väldigt svårt för är skämt om förintelsen och de flesta rasistskämt. HATAR den typen av skämt, de är inte ett dugg roliga, inte heller att skämta om sjuka barn. DÄR går gränsen för mig.

Kommentarer
Postat av: Fröken Upp&Ner

Haha! Jag fattade aldrig va hon menade med "kola", trodde hon menade såndär fudge-liknande saker. Sen tog hon fram sedlarna. AHA! Festligt!! Jag älskar Mat-Tina.



Hej och hopp!

2009-12-04 @ 10:57:59
URL: http://mittlivuppochner.wordpress.com
Postat av: Gin

hahahaha!! Underbart! :D

2009-12-04 @ 12:16:52
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0