FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

IDOL

Om Tove åker ut ikväll så är det till STOR del juryns fel! De har ju valt låtarna, en låt som ska passa artisten i fråga och en annan låt som ska ses som en utmaning för vedebörande. Låtarna Erik fick, var ingen utav dem en utmaning, han fick snarare de låtar han gör bäst helt enkelt, båda 2! Nu tänker jag använda ett utav mina söners favorituttryck; ORÄTTVIST!! Tove själv är ju jättebesviken, och det förstår jag! Men som det mesta på TV så är det ganska "uppgjort" eller åtminstone trixas det en hel del till somligas fördel.. som Erik få nu, guldkalven som typ bara MÅSTE vinna. En massa fördelar. Visst, han sjunger bra, skitbra röst. MEN Tove är GRYM, hon har DET, som person och inte BARA en bra röst som jag anser att Erik endast har.

http://www.expressen.se/noje/idol/1.1802490/laila-bagge-tankte-stoppa-tove


Jag ska rösta på Tove, och det hoppas jag att det är fler som gör!!

Telefonrösta 099-414 03

Sms-rösta TOVE till 72 400

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag håller med! heja Tove, heja Tove!!

2009-12-04 @ 20:25:36
URL: http://asonet.blogg.se/
Postat av: Gin

Jag är ledsen.. men ja. Det var jävligt orättvist, för det här var falskt! lyssnar Inte för att hon är min favorit ändå, men hon kunde fått en schysstare låt.. och på slutet lät det som att det strulade med hennes ljud?

2009-12-04 @ 20:37:00
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0