FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Imorrn kommer Tomten!

Åh idag är det lilljul! Har nyss haft lite modevisning för barnen.. de ville välja vilken klänning jag ska ha. De har stått med miniräknare och papper, och gett varje klänning poäng.

Mina nuvarande kläder

Vinnarklänningen för kvällen
 Och klänningen för imorgon (fast det är en top och kjol)

Själv gillar jag den ROSA bäst!

Vilken gillar DU? Upptäckte att jag krymt lite sen jag provade kläderna sist.. de sitter inte som de gjorde förrut.

Kommentarer
Postat av: Mica

Det var ett jätte bra val den svarta. Supersnyggt, vad vuxen du blev. ;))) Hihihhii.

2009-12-23 @ 12:52:42
URL: http://blackorchiid.blogg.se/
Postat av: Yoanna

Hehe, vuxen? Tackar!! :-D Ja den e snygg.. fast mörkt blå, det syns nog inte på bilden. Samma kläder jag hade på Bröstcancergalan i globen! Fast jag gillar endå den rosa mest.. :-P Fast den kanske inte är så julig.

2009-12-23 @ 13:26:24
Postat av: Mica

Njäää inte så värst julig, om det är det man är ute efter. :)



Supersnyggt iaf. Gillar även den svarta med band runt nacken.:)

2009-12-23 @ 15:39:27
URL: http://blackorchiid.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag älskar den bruna klänningen på dig! sitter som en smäck! =D

2009-12-23 @ 15:51:21
Postat av: gonzo

jag gillade top/kjol "klänningen" mycket elegant :)

2009-12-25 @ 22:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0