FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Pinsamt Tiger!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6233641.ab
Vilken j*vla nolla! Seriöst. jag hoppas verkligen att Elin lämnar den skiten! Har aldrig gillat honom, tyckt att han är FUL... haha, ytligt, jag vet, men det har ju nu visat sig att han ÄR ful, även på insidan! ;p Jag tycker SÄLLAN att någon är FUL, men vissa personer gillar jag helt enkelt inte...vet inte varför men så är det. Men iallafall.. så verkar han ju uppenbarligen tro att han är förmer än andra och att pengar kan köpa allt och alla. Jag hoppas så in i h*lvete att Elin är stark nog att lämna honom. Det skulle vara precis rätt åt honom och ta ner honom på jorden ordentligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0