FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Rastlös, trött, otålig...

Har tagit ett bad, lånat badbomber från barnen (igen!) Nattat barn... plockat lite disk.. (ja ..läs LITE)
har ingen motivation idag. Men är rastlös till tusen!!! Dricker kaffe... fast jag egentligen borde dricka en kopp te och sen sova.. men jag vill inte sova. Jag är ju ÄNTLIGEN ensam, ja iallafalll ENSAM vaken här!
Tråkigt att sova.. ska jag lägga mig vill jag vara sådär skönt trött. Nu är jag bara sådär oskönt otrött. Pigg.. fast endå inte. Borde vika tvätten... men tror jag gör det imorrn istället... vet inte varför men det är ALLTID lättare att städa då barnen är omkring. Är jag ensam.. så står det still på den fronten. Sällan jag får städryck..och får jag det.. ja då slutar det med att golven blänker för att jag putsat dem värre än askungen, samtidigt som jag bytt gardiner, bakat något, tapetserat, tvättat kläder och varit några vändor uppe på vinden för att se om jag möjligtvis missat nått där som jag bara MÅSTE ha JUST NU. Och har under tiden även klippt håret och målat naglarna... samtidigt. Lagom har aldrig varit ett begrepp som existerat i min värld. Svart eller vitt... tjohooo vart finns alla gråskalor??? En sjukt massa färg överallt för det mesta.. men NADA gråskalor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0