FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Veckan har gått fort!

Känns att man varit hemma med kidsen några dagar nu... har noll koll på vad det är för dag, och nyss slog det mig att det e f*n torsdag imorrn!!! Det betyder att det snart är FREDAG.
Är iallafall nästan klar med julklapparna, vet iallafall exakt vad jag ska köpa, och i år känner jag min grymt nöjd med valen av julklappar, precis lagom och inget onödigt plastskit som kommer skräpa på vinden inom ett år.
Jag är dessutom bombsäker på att kidsen kommer bli skitaglada! 

Ska skaffa lite mer pynt till granen imorrn, och en å annan ljusslinga, ska kika på Åhlens som ligger nära dit jag ska imorn, fast på RUSTA har de betydligt billigare grejer. Men men, får se hur det blir, orka ta sig till RUSTA lixom utan bil? F*ck, måste skaffa KÖRKORT!

Sitter med mina kids i soffan nu.. de är nybadade och luktar GOTT av "FLOATING ISLAND" från Lush

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0