FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Inatt sov jag gott!

Pojkarna sov i min säng, lite trångt men ganska mysigt.

   ♥  

De var på strålande humör båda 2 på morgonen och vi tog lite flummiga bilder med min mobilkamera,
de kallar dessa för

"PUMPA-MINER"
(antar att det är för att skenet från min röda lampa gör bilderna lite halloween-inspirerade)

     

      

(kolla in Vilgots vampyrtänder!)

Nyss vaknade Vanessa, hon är oxå utvilad, skönt!

Och hon blev rätt glad och förvånad över att småbröderna redan var på dagis då hon klev upp...

 

Så nu sitter vi här med varsin dator och bloggar,

hennes blogg kan du kolla in


HÄR



Jag borde gå till jobbet idag... men känner att det inte är rätt läge, dels vill jag inte lämna Vanessa ensam
och så vet jag inte hur det kommer kännas då det saknas nån där...
inte direkt den känslan jag vill bära med mig under helgen.
Så jag går dit nästa vecka, jag är ju endå sjukskriven,
dumt att utsätta mig för nått jag vet att jag kanske inte riktigt klarar av i nuläget.

Glömde ringa min advokat igår, irriterad på mig själv!
får ringa henne idag istället, måste boka en tid innan rättegången i november mot P,
och då han inte blivit delgiven för att han är "försvunnen"
så lär det ju endå inte bli nån rättegång,
men han hade mage att skriva till mig på facebook och typ be om ursäkt!!!
Vill bara lämna allt dåligt bakom mig.

Lära mig livets största gåta, älska glömma och förlåta??

MY ASS!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0