FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lova

Livet är inte rättvist alltid, livet är ibland fruktansvärt orättvist, det gör mig så arg och gör ont att det faktiskt finns saker som man inte kan göra något åt.


Jag talar om den hemska sjukdomen CANCER.


Det finns ingen mening med den, ingen alls.


Det finns en mamma som bloggar om sitt liv och sin familj, och i hennes familj finns Lova, en liten flicka på 6 år som kämpar mot en cancer som tyvärr spridit sig och inte går att bota.

 

Du kan läsa henns blogg här




Gör som jag, lämna ett bidrag, klicka på Lovas spargris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0