FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fan jävla skit!!

Min ena mobil... har varit borta i 3 dagar nu. Såklart hade jag den på ljudlöst sist så man kan inte ringa efter den... sååå irriterande, särskilt då det är den telefonen vars nummer som jag har lämnat till skola, dagis, osv... å även den telefonen som jag får sms-avi då jag ska hämta paket. Å jag väntar paket, som jag alltså inte kommer kunna hämta ut. SURT!!!

Håller tummarna på att den kommer fram ikväll då jag städat... !!!!



Ungarna röjer hemma ljudnivån är högre än jag tål just nu, börjar känna av stressen och irritationen över höga och plötsliga ljud igen. Hate it!

Ska skicka ut dem i snön snart igen, måste få lite tyst i mina öron å i skallen en stund känner jag.

Sen ska jag kanske själv ut en stund. Måste bara passa på att njuta av lite tystnad just nu.... <3

Sen får jag se om jag får kraft till att städa, hoppas det!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0