FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Funderar på att byta gardiner ikväll..

Ikväll byter jag förmodligen gardiner i köket, och så hittade jag en röd tygbit i sammet som jag har lagt ut som en löpare på bordet, synar man den nära ser man att den varken är fållad eller sydd, men det skiter jag i, orkar inte hålla på å sy nu.

I pojkarnas rum hänger mina gamla julgardiner i röd sammet och guldkant, ska ta ner dem därifrån å testa om de blir fina i köket.

Om jag orkar.

Lite bilder från mitt hem igen..




Köpte en mistel idag... sa åt Vilgot att ställa sig under den och blunda, sen fick han en puss.

-Blä, äckligt mamma! Det var inte kul! Hahaha, skitungen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0