FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Japp.. det vände!

Ångesten har sakta men säkert krypit undan och befinner sig just nu en bit bort, på lagom avstånd för att jag ska kunna slappna av. Så skönt, barnen är ännu vakna, men allt känns rätt lugnt och skönt. Fick oväntad hjälp och stöd ikväll från en person som inte innan förstått mig alls... känns riktigt bra att få bekräftat att man blir förstådd ibland, och att folk kan se saker från min sida och faktiskt FÖRSTÅ hur jag mår ibland.

Tror förståelsen började infinna sig efter då denna peson fick en likadan tablett inför ett tandläkarbesök som jag äter dagligen (ibland 4-6 st, oxascand) och denna personen som jag pratar om, blev typ VÄCK på den och bara sooov som en stock. Därefter har personen ifråga förstått hur jag mår då jag inte ens efter 4-6 st under en dag kommer ner i varv osv...

Så det känns skönt, att bli förstådd.

Och sen har jag lättare kunnat se ett mönster i mitt mående och det känns guld, insikt är aldrig fel!

Så just nu, i skrivande stund, så mår jag faktiskt BRA!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0