FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Nyvaken Vilder

Han vaknade för en timma sen ca, känns varm och är hängig så imorrn blir det till att stanna hemma, samma sak blir det för Vanessa som oxå känns varm. Så med andra ord behöver jag inte ställa mobilen på larm imorrn, JIPPEY!! Inget ont som inte har något gott med sig!

Hoppas bara att det inte är nån vinterkräksjuka på G bara. Lite febriga barn är bara mysiga att ha hemma, däremot inte så skoj att torka spyor.

Vanessa kollar på i form med Anna Anka, jag trycker i mig min 2:a glass för idag och skiter fullständigt i formen. Sen ska jag äta lite godis... Vilder är skitsur för att han inte får någon glass, men han åt inte upp sin potatis, bara fiskpinnarna, så jag har sagt att han får äta 2 äppelbitar först om han vill ha nån glass.

Köpte dessutom RÖDA äpplen idag eftersom han inte äter gröna som han sa i morse... så nu finns det röda äpplen hemma, en av varje sort, så nått borde falla lille herrn i smaken.

Får se hur länge han orkar sura... äpplena ska ner i magen innan det blir nån glass iallafall.

Nu ska jag kela lite med Vilgots möss eftersom min minsting inte är hemma, ska försöka få tag i Teo, han är lite skygg fortfarande, ska försöka ändra på det.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0