FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Phu vilken dag!!

Vi bestämde oss för att åka till Täby Centrum, jag, ungarna och deras kompis Susanna.

Missade tåget med 30 sek... kändes lite drygt!



Nu är vi hemma och alla är vi trötta och sura på Vilgot, han ställde till med en scen då vi skulle gå hem, vägrade ta på sig overallen och det slutade med att en mycket svettig jag fick brottas med honom en stund och tvinga på honom kläderna. Sen halvvägs hem från tåget så sätter han sig på tvären och surar IGEN. För inget. Så det tog en stund innan vi var hemma och jag är heeeelt slut.

-Du är fett irriterande!! väser han och surar för allt och inget just nu, gissar att han somnar tidigt ikväll, han ser helt färdig ut.

De har fått nya spel till wii, Vilgot fick köpa ett litet hus till sina möss och sen fick de en massa kläder som de valde själva på Lindex. Otacksamma skitunge!

Vi käkade även på Burger King och fikade.

Såååå tacksamt att vara mamma!!! *not*


-Vilgot är som en spyfluga på en sommarmorgon mamma, sådär bzzzzbzzzzzzbzzzz som bara irriterar och aldrig försvinner! säger Vilder och drar fingret upp och ner i luften.


Jag kan inte annat än att hålla med just nu.


-Jag är en mupp!! säger han och gör fula miner så fort jag försöker ta en bild.



Nån som vill ha?? Gratis unge med hett temperament! EJ BYTESRÄTT!! EJ ÖPPET KÖP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0