FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Snön vräker ner utanför fönstret

Vilder är i skolan, han fick åka med Lotta och Kristian, tusen tack! Vilgot äter frukost och Vanessa har nyss vaknat med feber och en illröd hals. Jag ska iväg till läkaren idag kl 11, får se hur det blir med det, vill inte lämna Vanessa ensam hemma om hon är alltför dålig.. men måste iväg å lämna papper idag oxå så jag får se hur jag ska lösa det, har ju möte i Vilders skola sen kl 3 dessutom.

Vanessa vill INTE gå till läkaren, men är hon inte bättre tills imorrn så måste hon dit. Detta väder är ju inte direkt mysigt att gå ut i om man är sjuk och ska promenera en bra bit dessutom så jag förstår henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0