FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tisdag...

Sovit dåligt, drömt en massa konstigt och mått lite upp och lite ner och sen bestämde jag mig för att ha Vilgot ledig från dagis idag. Vi var på IKEA där jag handlade 2 små byråer till Vanessa. Får se om jag orkar måla dem sen, orkade bara sätta ihop en av dem då vi kom hem.


199:- st, som hittat ju!

Nu har hon iallafall mer plats för sina kläder så idag SKA alla kläder bort från golven här!

Strax ska vi iväg till skolan för det är öppet hus där idag, fika lite.. sen hem och greja.

Ska på terapi på torsdag och sen till läkaren på fredag... å så borde jag gå till vårdcentralen med min envisa hosta, halsen är alldeles illröd och jag har ju hostat i snart över en månad.

Får se om jag kommer iväg dit imorrn, borde nog det iallafall.

Känner mig rätt trist och gnällig idag, men det måste man ju få vara ibland.

Hoppas på att orken springer ikapp mig så jag får lite gjort här hemma.. det börjar likna mer kaos än ordning här nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0